27 junho 2011

Superman




É um pássaro? É um avião? Não !!!
É o Superman !!!
E este é o nome da música do dia.
Já escutaram?
Ele é de Joe Brooks um garoto britânico que nasceu no dia 18 de maio de 1987 e foi super criativo, pois aprendeu a tocar violão sozinho e com 16 anos resolveu postar suas músicas no My space .O garoto fez tanto sucesso que suas canções tiveram mais de 30000 execuções por dia, ele é o cantor numero 1 do My espace, e essa música Superman teve mais execuções do que o ultimo single do Oásis . Isso que é ser bom.
E é isso ai gente o garoto é bom e ponto final.



Superman-Joe Brooks
There are no words, to paint a picture of you girl
Your eyes, those curves, it's like you're from some other world
You walk my way, oh god it's so frustrating.

So why do I disappear when you come near,
It makes me feel so small,
Why do I blow my lines, most every time,
It's like I got no chance at all,

If I could be your superman,
I'd fly you to the stars and back again.
Cuz' everytime you touched my hand,
You feel my powers running through your veins
But I can only write this song,
And tell you that I'm not that strong.
Cuz' I'm no superman, I hope you like me as I am.

It aint no lie, I have to tell you how I feel,
Cuz' each time, I try it gets a little more unreal,
You say my name, oh god I can't stop shaking,
So why do I disappear when you come near,
It makes me feel so small,
If I could read your mind,
Girl would I find, any trace of me at all.

If I could be your superman,
I'd fly you to the stars and back again.
Cuz' everytime you touched my hand,
You feel my powers running through your veins
But I can only write this song,
And tell you that I'm not that strong.
Cuz' I'm no superman, I hope you like me as I am.

If I could be your superman,
I'd fly you to the stars and back again.
Cuz' everytime you touched my hand,
You feel my powers running through your veins
But I can only write this song,
And tell you that I'm not that strong.
Cuz' I'm no superman, I hope you like me as I am
.
Para baixar (:
Para ver o clip original
E um video legendado
:)

7 comentários:

  1. acredita que eu ainda nao conhecia?

    ResponderExcluir
  2. Muito bonito o garoto!
    A música acho que eu nunca escutei...

    gothicowl.blogspot.com

    ResponderExcluir
  3. to ouvindo a musica
    ele eh mto gatinho rsss :)

    e canta mto bem

    mil beijinhos
    kammy

    ResponderExcluir
  4. que menininho mais liiindo!

    bjos

    ResponderExcluir
  5. hihihih que fofo.. nunca tinha visto !
    beijo flor ;*

    http://meucontatoimediato.blogspot.com

    ResponderExcluir
  6. Que fofo ele, eu tbm nunca tinha visto ;P
    Flor, se fizer a make me fala que quero ver
    beijinhos

    ResponderExcluir
  7. Olha o lado bom, vcs conheceram ele.
    Lindo não é?
    Bjos meninas

    ResponderExcluir